جنایت هولناک جدید رژیم صهیونیستی؛

بمباران چادر آوارگان در دیرالبلح | ۴ نفر شهید و ۱۷ نفر زخمی شدند

رژیم صهیونیستی با بمباران چادرهای آوارگان فلسطینی در دیرالبلح در مرکز غزه جنایت دیگری را رقم زد و شماری دیگر از ساکنان غزه را به خاک و خون کشید.
کد خبر: ۱۴۵۰۴۲۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن ۲۱ نفر دیگر در جریان بمباران چادرهای آوارگان فلسطینی در بیمارستان الاقصی خبر دادند.

منابع فلسطینی اعلام کردند تا این لحظه ۴ فلسطینی در بمباران چادرهای آوارگان فلسطینی در بیمارستان شهدای الاقصی در دیر البلح به شهادت رسیده و ۱۷ نفر دیگر زخمی شدند.

همزمان دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطی در نوار غزه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش اشغالگر صهیونیستی با بمباران چادرهای آوارگان فلسطینی در محوطه بیمارستان شهدای الاقصی در شهر دیر البلح در مرکز این باریکه دست به جنایت تازه‌ای زده، آن هم در شرایطی که شمار زیادی از بیماران، مجروحان و آوارگان در این مکان حضور داشتند و همین مسئله منجر به شهادت و مجروح شدن افراد زیادی شده است.

در این بیانیه آمده است: ما این جنایت تازه اشغالگران را شدیدا محکوم کرده و از همه سازمان‌های بین‌المللی، منطقه‌ای و محلی فعال در عرصه بهداشتی و درمانی می‌خواهیم آن را محکوم کنند.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه دولت آمریکا، رژیم اشغالگر و جامعه جهانی را به خاطر حمایت سیاسی و نظامی از این رژیم و نشان دادن چراغ سبز به آن برای نسل‌کشی در غزه و کشتار غیرنظامیان و زنان و کودکان مسئول این جنایت دانست.

دفتر مذکور همچنین از نهادهای بین‌المللی و تمامی آزادگان جهان دعوت کرد رژیم اشغالگر را برای توقف جنگ وحشیانه علیه مردم غزه تحت فشار قرار داده و حمایت‌های لازم را از بیمارستان‌ها در برابر جنایات اشغالگران صهیونیست به عمل آورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها